Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere göre strüktürlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve rabıta alanları kadar bileğnöbetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz ciğerin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, isabetli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin mazi plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle baş başa daha çok “ne istersem onu tuzakırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin bekçi kocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş vetirelerini bileğnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izlem eden yıllarda genel ağ kent çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çtuzakışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda çıbanlayıp şirketin sadık finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin ahit içinde üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim katınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilişkilı. Yani sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir mergup skorları vermemektedir.